fredag 18. april 2008

Praksisen er over?


Jeg har satt stor pris på å kunne kaste litt ball med resten av gjengen inne på dette forumet (bra Lars Vergard) og det er trist at praksisen nå er over. Eller vent nå litt! Det er en kar igjen som IKKE er ferdig med praksisen som synes det vil være veldig trist uten daglige oppdateringer. Jeg KREVER at denne bloggen lever til midten av mai!


Bare for å illustrere hvor kjipt det er å være hele alene har jeg lagt ut et surt bilde av meg selv som surmuler foran inngangen til kontorfløyen.

5 kommentarer:

Lars Vegard sa...

Jeg kan herved garantere at bloggen ikke vil bli stengt før du også befinner deg i Volda. Mulig den holdes åpen litt ut i høst også, sånn at folk kan komme med oppdateringer på hva de gjør.

Anonym sa...

Helt enig: Jeg krever også at bloggen fortsetter å fungere en stund til.........

Mikal, hvor lenge blir du i Athens?

Annette sa...

Jeg tar herved en puddel for å beklage at gleden over å være praksisferdig ikke kom deg til gode! Det er jo slik at tidsforskjell og delay gjør at gledesrusen med endt praksis her nord kommer deg til gode når det blir mai! B-) Hurra!

Marte sa...

eg stemmer i
våren er i kjømda her i li
vi må halde kontakten på bloggen vi
ingen her med rompe så si

p.s du var da ikkje sur mikal, berre tøff

Mikal sa...

Ja, var egentlig bare tøff. Ser den. Jeg kommer tilbake til Norge 15. Mai. Så må jeg finne ut hvordan jeg skal komme meg til Voldinium..